Cardigan, shorts, bh, taske og ring

Kia har netop  nu en konkurrence kørende hvor man kan vinde 1500 kr. at shoppe for i Only. I den anledning tog jeg lige et kig på Only’s webshop for jeg synes ikke umiddelbart Only er det første sted jeg leder når jeg vil have nyt tøj. Synes længe det har været sådan meget lille-potpøs-agtigt og halvdårlig kvalitet, og jeg er ikke snobbet, men sådan noget er bare slet ikke mig. Så jeg var ærlig talt i tvivl om, hvis jeg skulle gå hen og vinde, om jeg ville kunne få brugt 1500 kr. Der var heller ikke vildt mange spændende ting, men denne cardigan synes jeg dog alligevel var lidt sød. Jeg er jo som førnævnt modsat mange andre – ret glad for baseball jakker og den slags. Denne cardigan har lidt af stilen i sig og så alligevel ikke, og så er den så billig at jeg kunne slæbe den med til diverse strandture uden at være alt for øm over den (:

Sådan her ville jeg nok style den til hverdag og skolebrug. Kunne ikke lige finde noget link til mine klipklap’er, jeg køber mine hos Invasion så jeg lige kan være sikker på størrelsen først. Faktisk har jeg de sorte med tynde sølvstropper, men dette var det bedste billede jeg kunne finde på den tid jeg havde. Jeg lever i dem om sommeren, da jeg ikke går specielt meget med sandaler eller ballerinaer. Disse er så rare, og så kan de lige skylles under bruseren når de er blevet beskidte. Det er sgu da smart (;