Er i et mærkeligt melankolsk, ikke-særlig-godt-humør idag. Føler mig irriteret og gider ikke rigtig noget – andet end at netshoppe.. Har brug for at blive rigtig sur på en eller anden. Snart.

Har været til engelsk skriftlig eksamen idag, umiddelbart tror jeg det gik rigtig godt og kunne gå to timer før, hvilket altid er en bonus. Men jeg føler mig træt og uoplagt. Føler jeg har spildt min dag, for jeg orker ikke noget ):

Jeg kunne bare godt tænke mig at finde ud af hvad jeg skal efter “sommerferien”, for jeg magter ikke at føle mig begrænset mere. Eller overset for den sags skyld..

Min mor var ellers så sød at handle ind for mig igår og kom forbi med tomater, agurk, melon, jordbær, oreos, slik, knækbrød, kakao og sodavand. Hun er bare sød.. Det var også over to uger siden jeg havde snakket med hende, så tog med hende hjem (og vi tog killingen med (: ) og så It’s Complicated, som man altid kan komme i godt humør af. Den er virkelig sød og pæn..

Nu vil jeg spise noget god melon som dufter i hele min lejlighed, og få styr på mine humørsvingninger. Skal tidligt i seng i dag fordi jeg vil.

