Har brugt det meste af weekenden i selskab med min skønne kæreste. Lørdag havde vi aftalt at tage ind til byen for at få brugt nogle af kuponerne fra min nye bog Two for One, og vi havde egentlig bestemt os for sushi.. Dog havde vi ingen anelse om hvordan vi kom frem til restauranten, så vi havde, i tilfælde af at vi ikke fandt sushi-restauranten, taget en kupon med til buffet på Ankara. Dels fordi jeg ved hvor det ligger, og dels fordi jeg jo som førnævnt elsker det (; Kæresten var ikke så imponeret, men mente dog at det kunne spises.. Efter det tog vi på en bar, jeg ikke kan huske navnet på, på Vesterbros Torv, hvor vi sad ude under parasoller med tæpper om benene (da jeg havde bare ben) og drak øl og cola mens vi nød den sidste aftensol.. Var enormt hyggeligt, taget i betragtning at jeg egentlig ikke er så meget til det der med at være i byen om aftenen i weekenderne. Men det var heldigvis så stille og roligt og med rigtig god stemning – og selskab selvfølgelig, at jeg nød det rigtig meget (:

I dag kørte vi en tur langs strandvejen til Vedbæk strand og spiste is, slentrede langs havnen og slikkede lidt sol. Har været rigtig skønt at kunne nyde sin kæreste og det gode vejr i så mange timer, så nu kære læsere, siger jeg godnat, for jeg har en tung psykologi eksamen hængende over mig kl 08.24 i morgen.. Wish me luck!

Jeg håber Jeres weekend har været ligeså skøn som min (: Godnat.

