Jeg har købt de smukke chiffonwedges fra Topshop og de er kommet.. For snart længe siden. Og nu står de bare i mit skab.. Hvorfor? – Jo såmænd fordi jeg ikke lige kan finde ud af om man skal have bare ben i dem, strømpebukser eller om mine tæer ser retarderede ud?!!! (Har et eller andet med tæer i sandaler.. Tæer er jo bare for grimme..) Men. LUCKY ME fandt lige et billede af Rumi og hun har også skoene (sko-krise afværget. Fantastisk (: )

Chiffon skønhederne fra Topshop

Så nu lader jeg mig inspirere af hende og bruger dem til bare ben, noget enkelt og måske et hårbånd (; Og selvfølgelig sorte negle. Hvilket er en selvfølge i sig selv, da jeg altid har sorte tånegle for at gemme dem væk. Hihi.. Ej hvad er det med mig? Rumis tæer ser da også små-retardo ud, så måske er det bare helt i orden og sådan det er???

