Der er virkelig meget Topshop på bloggen lige for tiden, men.. De er nu altså også geniale (;
Sidste nye cravings derfra er disse to..
Jeg har i længere tid ønsket mig en enkel tynd, lang cardigan i grå. Denne lever op til alle 3 kriterier, og er egentlig rimelig billig. Find den her til ca. 225.

Om vinteren går jeg normalt ikke med vinterjakker osv fordi jeg stort set altid har det varmt, og jeg er overbevist om at min kropstemperatur er flere grader over almindelige menneskers, derfor er det eneste jeg har på i regn, sne og slud, en læderjakke. Og hvis det så er virkelig koldt tager jeg en uldtrøje på indenunder. Derfor har jeg allerede nu en god samling uldtrøjer, hvilket også gør at jeg ikke føler jeg har den samme “jakke” på i flere måneder. Det gør denne trøje til et rigtig godt køb, og den er endda ikke synderligt dyr. Find den her til ca. 430.


