Jeg er blevet ret vild med skjorter lige pludselig, og kunne godt se mig selv i dem alle 3. Særligt den lysegrå er jeg helt vild med! Desværre er det sparetid indtil videre.. Har købt og købt det sidste stykke tid, og nu siger økonomien altså stop, haha. Men ligesom vejret kan jeg ikke helt finde ud af hvilken sæson vi er i, og måske derfor er min shopping lidt rodet.. Om ikke særlig lang tid skal jeg en lille tur til Barcelona, og krydser fingre for at vejret er dejligt dernede.. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig at have noget af nedenstående i kufferten (:

Jeg har længe ledt efter de perfekte “cowboy” støvler, og her er de så! Endda fra Topshop. Dem vil jeg ønske mig.. Denimshorts, cropped t-shirt og badedragt hører sig vel egentlig sommeren til, men dels kunne jeg godt tænke mig at bruge det i Barcelona og dels mener jeg godt jeg kan vove mig ud i strømpebukser under shorts’ne til vinter, badedragten som body og t-shirten udover en stram sort top med tilhørende jeans. (Og så selvfølgelig støvlerne (; )

Så please, kom og bo hos mig.. Jeg vil love at elske jer og slide jer til ukendelighed (:

