Jakke, Jofama by Kenza – Cropped top, Topshop – Kjole, Soaked in Luxury – Taske, A. Wang – Wedges, Bianco

Sådan så jeg ud igår da jeg skulle hjem til min mor for at spise.. Prøvede for første gang min nye læbestift fra Topshop og synes den er fantastisk smuk, selvom mine læber kommer til at se lidt små ud på billederne /:

Billederne er taget med min mors kamera, så det var lidt bøvlet at skulle have dem over på min egen computer. Simpethen fordi min lillesøster tabte mit kamera på gulvet, så objektivet nu er skævt, og det gik helt i hak. Først kunne det godt tage billeder, men de var vildt rystede. Så gik det ud og kunne hverken tænde eller slukke. Nu siger det bare objektivfejl hver gang jeg tænder, så det skal vist til reperation.. Lige hvad jeg havde brug for med alle de ekstra omkostninger jeg har i denne uge. F***ing irriterende!

Nå, det var hvad jeg lige havde på hjerte.

