.. Og Louise 5 år med hunden Felix.

Jakke, Jofama by Kenza – Cardigan, H&M – Top, Won Hundred – Nederdel, Topshop – Sko, Bianco – Taske, A. Wang

Hold dog op hvor er det pludselig blevet koldt i vejret! Tag ikke fejl, jeg frøs ret så meget på disse billeder, særligt fordi det også blæser helt vildt jo! Tror alligevel jeg må ud og anskaffe mig den tykke strikponcho, jeg ellers havde afskrevet som for varm (og dyr), men efter i dag.. Not so much. Specielt fordi jeg IKKE bryder mig om vinterjakker, og normalt bare har en trøje under min læderjakke. Denne her er dog lidt for stram til tykke uldtrøjer under, og jeg ejer egentlig kun én poncho.. Og den er altså ikke viiildt vintervenlig. Så måske må jeg godt? Det er jo trods alt vinter rimelig længe i DK, right?

Dagen i dag har jeg igen været hos min mor og tvunget min søster til at tage outfit billeder (med min mors kamera, fordi min søster som førnævnt jo tabte mit kamera), mens vi gik med hunden Felix som var på kort visit.. Hunde er nu altså hyggelige, selvom jeg er mere til katte..

Det er nok alt I hører fra mig, eftersom mit kamera er i stykker, og det net jeg normalt nasser mig på derhjemme er nede. Hav en god weekend!

