Jakke : Jofama by Kenza – T-shirt : Urban Outfitters – Taske : Alexander Wang – Wedges : Bianco

Okay, så bedre billedkvalitet og poses er helt sikkert set, men forestil Jer hvor besværligt, sjovt og akavet det er at stå midt i Illums indgang og tage billeder, fordi man da skal have julepynten med, hihi. Nogle vadede bare ind foran, mens andre holdt tilbage og undrede sig over hvad der foregik, haha. Så på halvdelen af billederne står jeg og griner (; Udover det er de taget fra iPhonen da  jeg har stadig ikke fået mit kamera tilbage, eller det vil sige, det fik jeg så i dag da jeg hentede den på pakkekontoret på vej hjem! ENDELIG!! Pakket i en kæmpe kasse fyldt med papir. Troede der var nogle der havde sendt mig en kasse med ingenting i, haha.

Anyway, det er hvad jeg har haft på i dag da jeg var på strøget med min veninde. Og det må være første gang I ser min nye A. Wang. Det blev en kort kærlighedshistorie med den grå, da jeg alt for hurtigt længtedes efter en sort taske. Så jeg solgte den grå og købte denne (:

Nu skal jeg støvsuge (øv) og hjem til kæresten og hygge og så skal jeg til Lalandia i morgen med hele familien inklusiv kæresten. Glæder mig som et lille barn!!!

Haha, rettelse, jeg er så pisse forvirret. Jeg har hele tiden troet det var torsdag i dag! Jeg tager først i Lalandia fredag. Bare så alle er med (;

