Nytårsaften kunne jeg forestille mig at iføre mig dette samt en masse smukke sølvsmykker og matchende røde læber! Det er med vilje ting som jeg har vist før, og ting som jeg enten har, eller regner med at have i min garderobe når December slutter. Jeg er ikke til glitterstads, og gider ikke føle mig som en diskokugle bare fordi året slutter. Egentlig er jeg slet ikke nogen fan af nytårsaften, for synes som regel jeg bliver ked af det fordi året er slut. Jeg bryder mig ikke om at sige farvel, og i år har helt klart været et år i farvel’ens tegn :’/

Anyway, jeg skal heller ikke noget specielt, skal formentlig ud og spise med en (to?) veninder og bare hyggesludre mens vi tager afsked med året der gik, snakker om det, byder det nye velkomment og snakker om forhåbningerne til det.. Nothing fancy (;

Hvad skal I nytårsaften? Noget mere vildt end mig? (;

