Navn: Louise

Alder: 21

Bopæl: Gentofte

Øjenfarve: Blå-grønne

Højde: No idea, mellem 165-170 cm

Sko str: Afhænger af modellen, svinger fra 36,5 – 38

Yndlingsfarve: Sort/hvid/grå

Hvis jeg havde 5000 ville jeg købe: En halv Chaneltaske..?

Yndlingsdyr: Mere eller mindre alle kattedyr

Yndlingsårstid: Elsker sommeren fordi man kan have bare ben og blive brun. Elsker vinteren fordi sne og kakao er den bedste blanding i verden. Elsker efteråret fordi det er smukt og en af de bedste fashion-årstider, ikke for varmt ikke for koldt. Foråret er min mindst yndlingsårstid.

Yndlingsblomst: Liljer eller roser

Mobilselskab: Telia – stadig

Jeg forlader aldrig mit hjem uden: En taske(!) med min iPhone, Ray-Ban’s, buskort, og lipgloss’er!

Afhængig af: Cola, is (Ben & Jerry’s Cookie Dough helst), spejle og min iPhone.

Har du nogle dyr? Jep, min helt egen sorte kat!

Hvor vil du gerne bo når du bliver gammel? Nærum (;

Vil du giftes? Ikke traditionelt, nej.

Vil du have børn? Nej!

Har du nogle tatoveringer? Ja

Skal du have flere? Ja, helt sikkert

Har du nogle piercinger? Ehmm, havde egentlig i navlen, men det groede sammen sidst jeg tog den ud for at rense den /: Så ikke udover dem i ørerne mere.

Hvad skal du til sommer? Ingen idé. Forhåbentlig vinder jeg i Lotto så jeg kan rejse til Madiverne!

Har du nogensinde fået en bøde? Ja, flere gange.

Hvornår flyttede du hjemmefra? Da jeg var 19.

Hvornår står du op i weekenderne? Når jeg har lyst – alt efter hvad jeg skal. Hvad har man ellers weekender til?

Er du genert? Ja, desværre.

H&M eller Topshop? Begge er geniale.

Sprut, cider, vin eller øl? Cider..

Er du bange for noget? Er sindssygt bange for hvepse og begynder at græde hvis de kommer for tæt på mig! Har også en sygelig skræk for at komme slemt til skade og blive handicappet..

Har du nogensinde fået stjålet noget? Ja, men kan ikke lige huske hvad..

Hvornår har du sidst grædt? Forleden nat da jeg vågnede og havde sindssygt ondt i mine ben. Har ingen idé om hvad det var, men et par timer efter var det væk.

Hvad er din livret? Sushi.

Kan du lave mad? Mjaa, nej. Både og. Kommer an på hvem man spørger (;

Hvad stod der i den sidste SMS du fik? Okay skat – Tror halvdelen af mine beskeder består af et “okay skat”, enten et jeg har sendt eller fået.

Hvem ringede du sidst til? Min søster

Griner du nogensinde når du er alene? Ja, tit. Lidt pinligt hvis man ikke er helt alene.


