Elin Kling har – som I nok allerede har hørt – lavet en kollektion for H&M som den første modeblogger, hvilket varmer mit lille hjerte af stolthed (:

Jeg synes ikke jeg kunne finde nogle steder med de officielle billeder af tingene, og synes ikke jeg ville stjæle de andre bloggeres kollager, så I må kigge lidt på google (:

Kollektionen består af 9 stykker – 7 stykker tøj og 2 accessories – og jeg vil så gerne have mine små fingre i et par af de hvide shorts og den hvide clutch, som allerede nu også er meget eftertragtet. Tingene lander i udvalgte butikker i Sverige og Sverige only! d. 3. Februar (SNART!!) Dvs. man skal en tur derover hvis man vil erhverve nogle af tingene.

Edit: Dooh! Der ligger selvfølgelig billeder af hele kollektionen på Elins egen blog! Hvor retarderet har man lov at være? (:

Anyway, det her er altså den hvide clutch jeg viiiirkelig gerne vil have, men om jeg gider tage hele vejen til Malmø for den tvivler jeg på. Det kommer nok også lidt an på prisen..

Har I set noget I craver? Og vil I tage turen for det?

