Sådan her så jeg ud i lørdags da jeg var med kæresten ude og spise, efterfulgt af gyseren Devil i Palads! Det var super hyggeligt, omend filmen ikke var så uhyggelig som jeg havde håbet (når jeg endelig får slæbt kæresten, som hader gysere, med ind og se en har den dælme bare at være skide uhyggelig) (; Men den var godt lavet, og det var en fed historie, så ikke så meget der.

Kappen er et “udsalgskøb”, forstået på den måde at den er købt under udsalgsshopping, men den var desværre ikke på udsalg. Det er dog heller ikke fordi den kostede en bondegård, og jeg har ledt efter den længe, så de 199 kr. var vist godt givet ud (: Jeg har dog mange flere udsalgskup at vise Jer når tiden bliver til det (:

 

Kappe – Glitter // Jakke – Jofama // Trøje – Vila // Taske – A. Wang // Støvler – UGG

