Strik – Cheap Monday // Top – Day // Gummistøvler – Hunter // Ring – H&M

Jeg er nok ikke den eneste hvis humør følges ret meget med vejret, men ikke desto mindre har jeg følt mig enormt deprimeret gennem den sidste tid da det var sindssygt diset og på grænsen til konstant regn. Der skulle intet til at få mig til at græde, og jeg har været enormt svingende. Kunne næsten ikke holde mig selv ud, og mit energiniveau var bare helt i bund! Men lige pludselig igår vendte det bare. Jeg føler mig ikke så “depressiv”, og har mere energi og overskud. Luften er, bogstaveligt talt, renset. Der er ikke nogen dis i luften, så mit hår går ikke amok, og solen har endda tittet lidt frem selvom graderne er faldet igen. Oven i det kom min nye strikbluse fra Weekday. Som jeg egentlig fandt ud af var fra Cheap Monday, og selvfølgelig ikke til at støve op nogle steder fysisk, men til gengæld sat ned på nettet (: Så den røg i kurven, og her er den så. Jeg er egentlig rigtig godt tilfreds med både farven, maskerne og pasformen. Omend den dog er flottest i dagslys.. Men det må I have til gode. Fik kun lige overtalt kæresten til at hoppe ud i de -7 grader for at tage disse billeder, så det var ikke meget jeg havde at arbejde med (;

