Først og fremmest undskyld for psyko-blitz og røde øjne! Mit eget kamera er i stykker (igen, igen!), så jeg har lånt min mors, og det har noget nærmest den voldsomste blitz ever!

Nå, men så blev det endelig weekend og jeg er så tæt på at falde i søvn allerede nu. Havde glemt hvor hårdt det er at stå tidligt op og lære nye ting på så voldsom facon som når man går på videregående. Jeg er sindssygt træt i mit hovede, men håber på at klare den og komme bare et lille skridt tættere på et eventuelt mål. Ugerne er lange, men så sætter man til gengæld også mere pris på weekenderne. Og dem man er sammen med, og det mærkes når de er væk.. Lige nu savner jeg min kæreste ret meget. Han tog afsted på skiferie i morges, og kommer ikke hjem før på næste søndag. 2 spildte weekender /:

Anyway, har slet ikke fået vist Jer min nye pelsvest som er denne fra Zara, som var et af mine udsalgskøb. Jeg føler mig ret fascineret af grå lige for tiden, kan I mærke det? (; Og pels, god damn it. Men så igen, hvem er ikke det? (:

Ikke mere pludder fra mig, jeg vil hoppe i seng og få sovet lidt mere end de knapt 4 timer som ellers. I må have en fantastisk weekend!

xoxo

