Kan I fornemme hvor meget tid jeg har lige pt? Kæresten ligger stadig syg, så jeg må passe mig selv..

Igår var det jo Valentines Day, og jeg kan fornemme på blogland at der er lidt negativisme overfor konceptet. Noget jeg bed særligt fast i var at det var åndssvagt at fejre kærligheden på én dag i stedet for alle dage, og at man skulle betegne hver eneste dag som værende Valentines Day – men come on, altså. Jeg er fuldstændig enig i at man ikke bare skal lade kærligheden sejle, og så gøre rent bord på denne ene dag om året. Men ideen er sgu da god nok. Det er det Valentines Day er til for. Ikke for at være den ene dag man bruger tid på hinanden og erklærer sin kærlighed, men den dag som mere end noget andet hylder kærligheden og hjælper os til at huske på lige præcis det at kærligheden må og skal fejres, og om ikke andet så har vi en helt speciel dag til det <3 Det synes jeg er så kært. Amerikaniseret eller ej!

Så nu tror I nok at jeg er typen der går Valentines-amok, men overraskende nok, nej. Jeg elsker konceptet og jeg vil helt vildt gerne fejre konceptet, men det er sjældent jeg har haft den rette tid til at gøre noget synderligt ud af dagen. Så i år ville jeg helt vildt gerne noget specielt, men på grund af syg kæreste var vi lidt begrænsede, jeg havde desuden – igen – nogle ting jeg skulle have ordnet i løbet af dagen. Dog får jeg så senere på dagen sms fra kæreste, som har været oppe og købe vildt ind for at lave 3 retters menu til os. Org (:

Der var nogle ting der var mere vellykkede end andre, men ideen var så kær og dejlig at man bare ikke kan andet end at blive varm helt inde i hjertet. (Jeg elsker dig)..

Så jeg håber I også fik noget rigtig godt ud af denne skønne dag, jeg vil rigtig gerne høre om det i hvert fald!

Kys !

