For sådan en (meget) farveforskrækket sjæl som mig kan det godt virke meget voldsomt og afskrækkende at se den ene model efter den anden klædt fra top til tå i alle regnbuens farver, og jeg tager mig selv i at tænke om de alle sammen har fået et børnehave barn som muse(?!).

Selvfølgelig kan jeg godt se det smukke i enkelte pangfarver tilsat andre neddæmpede farver, men en farvepallette bliver jeg aldrig. Og det har jeg det egentlig fint med. Når det er sagt så kunne jeg alligevel godt tænke mig at integrere lidt farver ind i min sort/hvide garderobe, og de farver jeg gerne vil se mig selv i er pink, rød, lilla og blå – muligvis orange, men det bliver kun i form af neglelak. Grøn, gul og andet orange kommer aldrig ind i min garderobe.

Jeg vil ikke iklædes for meget pangfarve, så jeg toner farven udi forskellige nuancer, her eksempelvis med pink.

Neglelak, tørklæde og clutch er en nem måde at få lidt farvespil ind uden at føle sig som en regnbue. Normalt ville jeg nok vælge helt sort til, men for at bringe det mere til sin ret har jeg vælgt mere gråligt. Sjovt nok synes jeg det stod mere frem end mod det sorte. Måske fordi det er set så tit..

Er I modigere end mig? Kaster I Jer ud i all pink, all red eller andre farver – eller holder I også lidt igen? Lad mig endelig høre (:

