Aaaand the dorky one, med lukkede øjne (;

At kalde dette for colourblocking er vist lige at stramme den lidt, men hey – lilla paraply og pink neglelak gotta count for something, ikke? (;

Anyway, hvad skete der lige for foråret, som kom og efterfølgende skred igen?! WTF? Det øsede ned da jeg skulle ud af døren, og jeg måtte derfor slæbe et styks paraply med mig. Den er selvfølgelig rar, for ikke at sige praktisk(!), at have når det sådan regner, men jeg hader virkelig når det så holder op og man bare går rundt med sådan en lang pind og spiller idiot mens man prikker øjne ud og vælter folk med den, fordi man både skal se hvor man går, passe på taske som dingler ukontrolleret når den ikke bliver holdt fast ind til kroppen (.. Note til mig selv: Få dig en taske som ikke er upraktisk!) og passe på våbenet i ens hånd som meget vel kunne føre til at man skvattede over sine egne ben (;

Så det er sgu meget jeg lige har trodset i dag for at få taget “dagens” til Jer my ladies (: Hele 3 læsere er det blevet til. Det er selvfølgelig ikke mange, men jeg synes alligevel lige jeg ville fortælle Jer at jeg er rigtig glad for at I er der. Så mange tak!

