Ok, jeg er i forvejen ikke verdens bedste til at få postet “dagens”, pisse irriterende synes jeg selv. Og de sidste par uger har jeg sgu slet ikke haft nogle. Det er dog fordi jeg har været meget syg, og ligget hjemme og slet ikke haft det overskud jeg plejer.. Nu skulle det værste være overstået, og jeg håber på at kunne få vist Jer de 1000 nye ting som jeg ikke nåede at vise Jer inden. Det her “dagens” er røvsygt og fra i søndags, hvor tingene begyndte at gå den rigtige vej igen.. Men som I kan se har det altså været komfortabelt tøj uden for meget bling. Bogstaveligt talt, da jeg fuldstændig glemte at gå med smykker mens jeg var syg – ikke engang den hjertehalskæde jeg normalt lever i og har på selv når jeg har joggingtøj – kom på. Øv.

Faktisk er det blusen fra Monki jeg ville vise Jer på, men halvdelen af billederne er bare blevet lort og skriger virkelig sygdom, så dem føler jeg ikke lige for at dele.. Den kommer nok også på snart igen i et let bedre “dagens” (:

 

 

