Lige siden vi gik fra hinanden har jeg grædt og fortrudt.

Stod det til mig, var du stadig her

vi ville følge hinanden, ikke gå fra hinanden.

Stod det til mig, var det mig du holdte om i nat.

Forklar dig ikke, jeg ved hvad der sker her

det ene minut er det kærlighed, og pludselig er det et spil.

Hvorfor er det de mindste ting der river os ned?

Min verden er intet når du er væk.

Jeg har prøvet og prøvet på at glemme

men jeg er din og det vil jeg nok altid være

for kun hos dig der føler jeg mig hjemme.

Jeg er ikke så god til kompromis for

før jeg mødte dig der var jeg jo alene.

Selvom vi kan hade på hinanden

og selvom du virkelig kan pisse mig af

så vil jeg altid være din for hey for fan’

vi to hører sammen

og selvom vi to har helt forskellig smag

så skal det ikke skille os ad

det er jo latterligt.

Selvom vi to skændes hver eneste dag

så hører vi to sammen.

