Puha, i dag vågnede jeg bare op til den voldsomste halsbetændelse og hovedpine. Det var virkelig slemt.. Meeeen, der er nu åbenbart ikke noget som et langt varmt bad, solskin og behageligt tøj ikke kan slå (; I hvert fald fik jeg det hurtigt meget bedre, og min søster, mor og jeg tog os en lang gåtur i skoven. Der var så lækkert og smukt på grund af klar himmel og fuld sol, eller hvad man nu siger.. Vi fik fjollet, gået på bakker, kigget på ænder og drukket kaffe, mens vi bare travede rundt og nød det.

Nu står den på grill i haven, og senere måske drinks på en cafe med en veninde. Kommer lidt an på situationen senere.. Sidste weekend var jeg også syg, og det blev sgu ikke bedre af alkohol og lang nat, så den tror jeg ikke lige jeg tør vove mig ud i igen i dag..

Nyder I ellers solskinnet og weekenden? (:

