Hold da kæft der er meget fjæs på bloggen lige for tiden synes jeg (godt jeg lever i mine solbriller!).. Haha, men i mangel på bedre (; Apropos det, er det ikke lige verdens bedste billede i dag, men nåede at få taget to før kameraet frøs – øv et lorte kamera, men det har også haft sin modgang. Først blev det i dets tidlige dage tabt på asfalten, hvilket førte til objektiv fejl. Så kom det til reparation i laaaang tid, og da jeg endelig fik det tilbage blev det tabt i sneen og gennemblødt, så det måtte tørres med en hårtørrer! Så måske kan jeg godt forstå det nogle gange har en off-day (; Meeeen nu var det selvfølgelig ikke lige kameraet det skulle handle om.. 

Jeg har været i Malmø i dag, på lidt shopping med min mor, mormor og mine søskende.. Fik dog ikke købt noget overhovedet faktisk /:  Men hvor var det bare dejligt vejr (: Håber I også har nydt solen i dag! Nu vil jeg smutte ud og spise grillmad, mmmh!

