.. Og så så man lige mig prøve at lade være med at grine af meget uforstående, useriøs og utålmodig fotograf aka bedste skank (; <3 

Kunne simpelthen ikke bære ikke at få det bedste ud af denne her dag og det dejlige solskin, så jeg tog min søde veninde i hånden og tog i fælledparken for at vende verdenssituationen omgivet af tæpper, puder, vand og paradis is. Uanset hvor langt nede man føler sig, så kan man altså kun få det godt af at omgåes omtalte veninde.. Hun har bare talent for at få mig til at forstå at livet sgu ikke er så hårdt, og at tingene ikke skal tages så tungt. Vi er unge og vi har på ingen måde travlt.. Og hver gang jeg har været sammen med hende har jeg tusind planer for videre forløb og er heeelt klar på everything. Haha.. Måske derfor har jeg også fået lovet mig selv væk til alt for meget i dag.. Først står den på fødselsdag hos en anden veninde og derefter bar, Zen og afterparty i Holte. Og føler virkelig jeg skal mødes med 100 mennesker, haha. Lige nu har jeg allermest lyst til at smide mig på sofaen og slappe, men nu må vi sgu se. Noget må jeg jo tage til!

