I får lige en hurtig update fra mig. Har nemlig savnet bloggen rigtig meget, men har ikke haft særlig god tid.. Har en ny bikini jeg skal vise Jer og nogle andre ting jeg har på hjerte, men som sagt kun lige et hurtigt pip, for er næsten lige kommet hjem og skal op og lave eksamenscase i morgen, så skal i seng om 2 min. 

I dag har jeg haft en virkelig god dag, og en af de længste og bedste i laaang tid. Mødte i skole til case kl 11, fik fri kl 4 og mødtes med nogle søde piger i Kgs. Have hvor vi fik slikket det sidste sol og røget en del smøger. Er seriøst næsten det eneste jeg har indtaget i dag, pænt klamt. Anyway, min no. 1 skank ville selvfølgelig efterfølgende på Nyhavn, så der tog vi hen og sad til for omkring en time siden hvor vi indtog cola, kakao og smøger. Så mange smøger, ad.. Men det var bare så hyggeligt og rart, og jeg fatter slet ikke hvor al tiden er blevet af. Nu vil jeg imidlertid smutte i seng, dagens følger i morgen – det bliver en travl uge for mig! (:

Sov godt babes!

