Som lovet er her et billede af de ting jeg fik købt i onsdags – det er ikke særlig svært at gætte mine yndlingsfarver, hva? (; Der var lidt mere, men noget er røget retur og andet er jeg ikke helt sikker på.

Bustier’en er fra H&M og er sindssygt smuk synes jeg! Har ledt efter den perfekte bustier i virkelig lang tid, men har ikke kunnet finde nogle ordentlige. Ulempen ved H&M’s har tit været at de er for korte, eller skålene er for små, så hvis man er 36-38 i omkreds så har man åbenbart en B skål? Denne her er lidt mere normal, men stadig lige det mindste i skål. Det må jeg dog bare leve med tror jeg, for den er så fin og til 179 kr. kunne jeg ikke lade den hænge!

Sandalerne er også fra H&M og kostede den nette sum af 99 kr., haha. Jeg synes de er rigtig fine, og så gør det ikke så meget at de kun holder denne ene sæson. De findes også i brune og guld, og har bestemt mig for at jeg også skal have det brune par..

Det stribede stykke stof er en ny udgave af sidste års stribede maxi, den har dog flere og tyndere striber og ingen lomme fortil og så koster den 129 kr. frem for 80 kr. som sidste år. Rigtig ærgerligt synes jeg faktisk. Så skulle de sgu bare have lavet ekstra af sidste års model.. Min den gamle er dog både et nummer for stor og godt slidt, så tror jeg må tage til takke med den her for nu.

Sidst, men ikke mindst, har jeg købt det flotteste armbånd overhovedet (synes jeg i hvert fald selv), jeg er så glad for det (: Det er fra Blond Acessories og kostede 200 kr. Og jeg synes det ligner en million!

