Jeg er ikke den store make up freak. Jeg bruger sjældent meget andet end mascara og lidt pudder, og det er vist som sådan ikke noget man lægger specielt mærke til.. Derfor vil jeg ikke begynde at anbefale noget særligt, for der er vist tusinder af andre der ved meget mere om make up end mig! Men noget jeg virkelig er positivt overrasket over og elsker er denne lip maximizer fra Dior. Jeg synes nu ikke det er fordi den gør læberne større..? Det er bare den bedste lipgloss jeg nogensinde har prøvet og jeg har ellers prøvet en del. Normalt sværger jeg til Juicy Tubes fra Lancome, men den her slår dem med flere længder! Jeg har i den grad tendens til at få tørre og irriterede læber som nærmest brænder, derfor er det virkelig lækkert at denne her har en lidt kølende effekt og lynhurtigt stopper brænden og svien. Og så er den bare perfekt klistret og bliver hvor den skal! At den så oven i det virkelig har en smuk glans og farve når den kommer på, er det der gør at jeg smider de 245 kr. efter den, for det synes jeg sgu er mange penge for så lidt lipgloss!

