Lige et udpluk af hvad vi har i vente fra H&M her til efteråret – mine favoritter vel at mærke (: Jeg er helt syg med strikhandskerne med læderhandskerne udover, og det er helt sikkert noget jeg vil kopiere når det igen bliver koldt!

Den nederste kjole til venstre minder lidt om en anden maxi jeg prøvede i H&M forleden, med den lange slids, og det ser virkelig fedt ud og skaber en illusion om smukke lange stænger.. Jeg var dog ikke vild med overdelen på kjolen, som ikke gjorde noget godt for mig, derfor glæder jeg mig endnu mere til at prøve denne når den rammer butikkerne.

Normalt er jeg faktisk ikke så meget til lookbooks. Det siger mig ikke så meget, men disse billeder kan jeg faktisk rigtig godt lide, både farverne, stylingen, modellen og poseringerne synes jeg er så fine! Hader normalt lookbook modellers sygt kedelige attitude, så jeg synes det er et friskt pust med lidt mere make up og liv i billederne! 

Hvad synes I om lookbook’en?

