Dagens fra i dag, hvor jeg stadig er i Jylland.. Indtil videre har jeg bare solet mig på tagterrassen hvor billederne også er taget, siddet med mac’en i skødet og læst Anders And – haha, de flyder seriøst over alt her! 

Senere skal vi have rester fra konfirmationen igår – så lækkert, lave bål i baghaven og riste skumfiduser og se Devil i tv-stuen.. Det skal nok blive rigtig hyggeligt (: 

Toppen er den I fik sneak peak af, og er som nævnt fra Very Vero Moda. Hvis man synes den er pilskæv når man har vasket den skal man ikke blive urolig, den retter sig ud når den tørrer! Jeg synes den har den flotteste røde farve, ikke helt lys nok til at være koral, for pink-ish til at være rigtig rød og for mørk til at være pink.. It has to be seen (; Glad er jeg i hvert fald for den, og for en lille farveforskrækket en som mig er den jo et fint input. Først havde jeg egentlig købt den i kjole, men jeg synes alligevel at toppen var lidt mere brugbar, det kan dog godt være jeg også køber kjolen alligevel..

Hvad synes I om farven? 

