Så bliver det bare ikke mere autentisk (; Lille fiskekutter-agtig båd som var for adorable!

Disse billeder er fra i søndags, dagen efter vi havde været ude og spise, hvor kæresten og jeg tog en lille tur på Vedbæk strand (..så vidt jeg husker?) og spiste is og gik langs havnen – vejret var jo så sindssygt lækkert, og det skulle bare nydes! Vi fortrød dog lidt vi ikke havde taget badetøj osv med, for det var i den grad varmt nok til at bade! Ærgrer mig lidt over ikke at have taget et billede bagfra så I kunne se ryggen på den her top, for den er grunden til at jeg elsker den! Den går bare dybt ned, men det giver altså en rigtig flot effekt med bar ryg synes jeg.. Det er Forrest & Bob’s scoop model, så I kan jo google den hvis I er lidt nysgerrige (; Jeg skal have købt mig endnu en tror jeg, muligvis i grå.

Har faktisk næsten det samme på som da vi var ude og spise aftenen inden – hvad forskellene var får I at se senere.

Nyd vejret chicas!

