Sorry for picture overload, men når man ikke lige får de der 3 perfekte, så må man jo sætte lidt flere ind, ikke? (:

(Lad mig forresten lige vide hvis det er for voldsomt, kan jo være det bare er mig der er tosset med mange billeder..)

Lige pt er jeg i sommerhus med kæresten og her til aften cyklede vi en tur til stranden. Jeg har bare et helt specielt forhold til strande. Jeg elsker dem, og hav er virkelig bare verdens centrum for mig.

Vi nåede lige derned til at se solen gå ned i horisonten, og så blev det bare hurtigt ret mørkt og koldt for den sags skyld. Og det er altså virkelig irriterende at mit kamera tager så grynede billeder når det er aften – må virkelig have anskaffet mig et ordentligt spejlrefleks.

Anyway, kæresten er lige kommet hjem fra Roskilde søndag nat så vi holder lidt kærestetid heroppe (: Nu vil jeg vende tilbage til film og slik + hygge og så tjekker jeg ind med flere billeder i morgen.

Godnat babes!

