Ja, hvis ikke jeg ser meget utilpas eller betuttet ud, så ligner min mund et eller andet der er løgn fordi jeg ikke kan holde masken.. tsk tsk. Ikke nemt (;

I lørdags var jeg på en af de bedste kæreste dates ever i Tivoli med min skønne kæreste C.. Der kommer et andet indlæg med mere om det, her vil jeg bare lige vise Jer mit outfit, og hvad valget faldt på angående strik vs. pallietblazer. Det forholdt sig heldigvis sådan at min kæreste var ligeså vild med trøjen som jeg var (til mig, altså), så han købte den til mig <3 Jeg er så glad for den og at jeg har fået den af ham gør mig kun mere glad for den!
C synes at jeg valgte en kedelig “baggrund” når nu jeg havde hele Tivoli, men jeg ville jo ikke have at Tivoli stjal fokus fra mig (; .. og så er jeg heller ikke så hardcore endnu at jeg kan stå uanfægtet midt imellem folk som glor fordi en selvoptaget lille dame skal have taget billeder (:

