Jeg har længe savlet over denne her kjole, og at alle de store svenske bloggere og smukke Kia har den, har ikke gjort min craven mindre. Jeg har også nævnt den før, hvor den kun var på Chicy til 625 DKK inklusiv fragt, hvilket jeg synes var en fuldstændig latterlig pris! Nu er den vist udsolgt på Chicy, jeg kunne i hvert fald ikke finde den tidligere.

Men jeg var forbi Victoria Törnegren tidligere som havde en lækker sweater på fra en anden svensk webshop, ved navn Melba, og da jeg browsede den igennem fandt jeg selvsamme kjole – nu dog 200 SEK billigere, til 455 DKK inklusiv fragt til DK. Jeg synes stadig det var dyrt, og selvom jeg har ledt ebay igennem efter den engang før så prøvede jeg altså igen, og så fandt jeg den sgu! Og gæt engang hvad den koster der?! 140 DKK og der var gratis fragt. Omg, hvor bliver vi dog taget i røven af de svenske webshops.. Det er jeg selvfølgelig ikke den første der pointerer, men jeg vil stærkt opfordre Jer til at droppe de svenske webshops! Jeg lover Jer I kan finde de samme ting på ebay til en tredjedel af prisen, hvis ikke billigere! Jeg kiggede hele shoppen igennem og udvalgte 3 ting jeg kunne lide, (kjolen og Victoria’s sweater inklusive) og det lykkedes mig at finde alle 3 ting..

Hvis nogle skulle være interesseret i Victoria’s sweater kan jeg godt lægge linket til den på ebay ind..