Hue Ganni Kjole H&M Taske Chanel Armbånd H&M Støvler Bianco Cardigan Topshop

Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg ønsker mig en Chanel så utroligt meget! – Det er jeg ikke ene om, det er jeg klar over, men for nogle år siden var jeg faktisk virkelig tæt på at købe en i Berlin..

Vi skulle på studietur og jeg havde selvfølgelig luret der lå en Chanel dernede, jeg havde skrevet adressen ned og overført lige over 20.000 fra min opsparingskonto – og så afsted. Jeg var så klar på at købe den, men jeg kunne simpelthen ikke finde Chanel butikken. Jeg havde regnet med at det ville være piece-a-cake, men nej. Tiden løb ud og jeg fik den ikke købt. Sidenhen har jeg både været lettet og fortrudt det on/off. Jeg ville på ingen måde kunne retfærdiggøre det overfor min familie på en måde så de kunne forstå det, og har også haft brug for pengene efterfølgende hvor jeg ville have stået i en lorte situation ellers.. Men once a while kan jeg nu ikke lade være med at være bitter over at jeg sgu ikke bare fandt den butik og fik det gjort. For jeg ved det er noget der hjemsøger mig til jeg gør.

