Min veninde Rebecca og jeg havde en aftale om at se paranormal activity 3 i dag, da vi begge elsker gys og begge er ludfattige, haha og derfor må tage til takke med Telia Tirsdag (; Desværre – eller måske heldigvis i dette tilfælde – skal man se filmen relativt tidligt, så vi var allerede i bio kl 18 for at hente billetter (jeg kan bedst lide at se film efter kl 9), og skulle se film kl 18.30. Efter filmen kom vi lettere anspændte ud, for selvom den var ligeså komisk og weird som uhyggelig kan man jo ikke lade være med at blive skræmt. Og jeg bliver så irriteret på mig selv over at være sådan en kylling der holder mig for ørerne eller for øjnene når det uhyggelige kommer, for derefter at skrige “hvad skete der?!” og bittert fortryde at jeg gjorde det. Noget jeg må til at vænne mig af med!

Nå, men i hvert fald besluttede vi os for lige at sidde ned og slappe af i biocafeen, som vi heldigvis begge synes er ret hyggelig.. For mig blev det til en elsket iskaffe.

Efter det gik vi langs Magasin hjemad, og fik kigget lidt på de allerede julede vinduer. Jeg elsker Jul, men sgu da ikke i oktober, altså..

Anyway kunne jeg altså ikke lade være med at knipse et billede af sød, sød snemand der stod der og kiggede ud.

.. Som jeg nu synes ser mere creepy og ond ud end sød, men what the heck. Her får I ham sgu alligevel det lille creepy pus! 

Nu vil jeg nulle i søvn til lidt sæson 8 af DW (; 

Nattinat søde læsere.

 

