Som overskriften antyder vil jeg bare lige ønske Jer en rigtig glædelig Jul.. Kan slet ikke fatte det er Jul i dag. Har savnet sneen hele december og nu er det for sent. Tror slet ikke jeg kommer i julestemning, holder også helt anden jul end jeg plejer – og omend Jul i Jylland er pisse hyggeligt, så er det bare lidt skørt. Og pt sidder jeg helt alene fordi aller er taget i kirke. 
Håber virkelig så inderligt at det begynder at sne om lidt. Pretty plzzzzz!

Nu vil jeg se lidt juletegnefilm og sumpe inden Julen rigtig går i gang.
Jeg smider outfit ind senere hvis tiden er til det og folk har tid til at glo :D Haha..

Tak fordi i følger med, det betyder rigtig meget for mig og hvis jeg må komme med et ydmygt ønske må det være en sød sjæl som lige synes han/hun i julestemningens tegn ville følge mig, det ville varme rigtig meget  ♥ 

GLÆDELIG JUUUUUL ! 

