Overload of pictures as usual (;

Så blev det sidste dag i min vinterferie, den bedste vinterferie i meget lang tid. En ferie der i den grad har været et udslag af held i uheld, for som jeg har nævnt tidligere har min kæreste været syg. Han blev meget syg nogle dage før sidste weekend, og havde meget høj feber, så han fik forbud mod at tage på hans ellers planlagte skiferie i vinterferien. Surt for ham, men alligevel også meget rart. For det betød at han kunne bruge sin ferie i ro og mag med mig, mens vi boede i hans forældres hus, hyggede og nød at ingen af os skulle noget specielt. Det har været utroligt dejligt og har virkelig givet meget overskud (: <3

Billederne er jo som antydet fra igår hvor vi nød solskinnet med en gåtur og iceblends på Baresso, tørklædet er tyvstjålet fra min kæreste – han hader når jeg gør det – og fra Barcelona. Fortryder virkelig tit at jeg ikke selv købte et også. Men så må jeg jo bare snuppe hans fra tid til anden (;

Håber I havde en ligeså dejlig ferie, de af Jer der var så heldige også at have ferie.